• Vrácení a reklamace
VRÁCENÍ JE JEDNODUCHÉ
Nelíbí se ti či nesedí ti zboží, které sis objednal? Neměj strach. Do 14 dnů nám ho můžeš poslat zpět a my ti vrátíme peníze či vyměníme velikost.
POSTUP PRO VRÁCENÍ
- Vyplň vratkový či reklamační formulář
- Do krabice vložte nenošené zboží a vyplněný formulář
- Krabici zabalte do větší krabice. Upozorňujeme, že krabice od tenisek je součastí balení a při jejím poškozením, může být reklamace/vrácení zboží zamítnuto.
- Informujte nás pomocí e-mailu na adrese reklamace@freshprince.cz , kde Vám následně bude poskytnut kód pro vrácení pomocí Zásilkovny. (Cena poštovného 100 kč bude odečtena od částky k vrácení, či přičtena k dobírce reklamovaného zboží)
Kód pro vrácení, pomocí dopravce Zásilkovna- Zabalené zboží, stačí zanést na jakoukoliv fyzickou pobočku Zásilkovny a následně nadiktovat příslušný kód. O zbytek se postarají pracovníci příslušného podacího místa.
nebo si může zvolit možnost vlastní dopravy a zvolit si přepravce, který ti bude nejvíce vyhovovat.
POSTUP PRO VRÁCENÍ - VLASTNÍ PŘEPRAVA
- Vyplň vratkový či reklamační formulář
- Do krabice vlož nenošené zboží a vyplněný formulář
- Krabici zabal do větší krabice. Upozorňujeme, že krabice od tenisek je součastí balení a při jejím poškozením, může být reklamace/vrácení zboží zamítnuto.
- Vyber si dopravce a zboží odešli na adresu: LevneIphony , Poděbradská 116 , Praha Hloubětín , 19800 , Česká Republika
- Informuj nás pomocí e-mailu na adrese reklamace@freshprince.cz s Vaším vybraným dopravcem a sledovacím číslem zásilky.
Cenu za odeslání zpět neproplácíme a tedy ti nebude vrácena.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
- Zboží neposílej na dobírku ani jako balík na parcel shop či poštu - nebude převzato.
- Při odeslání vlastní volbou, doporučujeme balíček pojistit, na hodnotu zboží. Peníze zašleme na bankonvní účet, který vyplníš ve vratkovém či reklamačním formuláři. Částka bude vrácena nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládnem mnohem rychleji.
PODMÍNKY VRÁCENÍ
- Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.
- Zboží musí být nenošené bez známek opotřebení
- Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
- V případě, že shledáme vrácené zboží poškozené nebo se známkami opotřebení, reklamace může být neuznána a zboží odesláno zpět zákazníkovi.